środa, 2 sierpnia 2017

Zimowy obrazek z Cadence

Witam

Tym razem z letnich projektów przeskakuję troszkę w zimniejsze klimaty.
Zabawa z mediami Cadence trwa ... tym razem postawiłam na bardzo mediowy projekt.
Żywiczną ramkę pomalowałam pięknie mieniącymi się farbami metalicznymi, które dają niesamowity efekt, i fajnie kryją. Są bardzo napigmentowane i pięknie się mieszają ze sobą, co jest dla mnie dodatkowym atutem, ponieważ można tworzyć ciekawe przejścia kolorystyczne.

Tym razem postanowiłam trochę przygasić ich blask, nanosząc gąbeczką białą farbę akrylową a po jej wyschnięciu dodałam zacieków czerwoną mgiełką - ma bardzo intensywny kolor, dobrze kryjący, idealna do mocnych projektów, jednak można ją również używać jako tuszu do np malowania na papierze akwarelowym.

Jako obrazek posłużył mi papier do decoupage z pięknym zimowym motywem. Nakleiłam go na tekturkę oraz pokryłam dwuskładnikowym preparatem do spękań - należy pamiętać, by  nakładać poszczególne warstwy preparatu na siebie po dobrze wyschniętej pierwszej warstwie.  Tutaj trzeba być cierpliwym, nie zalecam suszenia tych warstw, ponieważ nie zawsze uzyska się efekt spękań. Moje spękania są delikatne, przypruszyłam je pudrem by wszedł w zarysowania oraz pochlapałam białą mgiełką.






Użyłam :
Medium do spękań
Farba metaliczna złoto
Farba metaliczna róż
Papier ryżowy
Mgiełka biała
Mgiełka czerwona
Klej do decoupage
Pędzel
Farba biała akryl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz